Kratka parkingowa N40 250t wykorzystywana jest do standardowych zastosowań w budownictwie komunikacyjnym o średnim natężeniu ruchu. Doskonała jako alternatywa dla kostki brukowej. Kratka drogowa może być wypełniona trawą lub kruszywem dekoracyjnym.
Ekokratka N40 250t doskonale nadaje się także jako kratka na skarpy. Za jej pomocą możemy umocnić skarpy, zbocza czy osuwiska. Po montażu kratki na skarpie, wypełnia się ją ziemią a następnie wysiewa trawy. Taki montaż geokraty zabezpiecza skarpę, zbocza przed erozją i ich osuwaniem się.
Tworzywo z którego wykonana jest kratka drogowa posiada odporność na promieniowanie UV, niskie i wysokie temperatury.
Kratka parkingowa posiada specjalne zaczepy, za pomocą których w łatwy sposób łączymy je ze sobą. Dzięki uchwytom kratka nie przesuwa się na podłożu.
Jeśli chcemy aby kratka była stabilnie zamocowana możemy dodatkowo użyć kołki i kotwy, które zapobiegną osuwaniu się kratek na skarpie.
Do kratki możemy zainstalować znaczniki parkingowe, które wyznaczą linie np. na miejsca postojowe, pasy ruchu, oznaczenie miejsc specjalnych lub drogi dojazdowej.
Zaleca się aby podczas montażu, w celu uniknięcia wzrastania chwastów i stabilizacji podłoża, pod kratką parkingową zastosować geowłókniny.
Szerokość / długość | 50 / 50 cm |
---|---|
Wysokość | 40 mm |
Ilość oczek w 1 szt. | 49 |
Waga 1 szt. | 1,2 kg |
Kolor | czarny |
Materiał | PP, PE, 100% recykling |
Wytrzymałość | 250 t/m2 |
Ilość szt. na palecie | 240 |
Kratki parkingowe, czyli parking przyjazny naturze - przeczytaj artykuł na naszym blogu!
Zastosowanie krat parkingowych